Ruilen & retourneren
Bestelling van Zèvy retourneren
Ben je niet tevreden over je ontvangen product(en)? Dan kunnen wij dit natuurlijk voor je oplossen. Je dient het product ongeopend & ongebruikt binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling te retourneren naar het volgende adres:
Retouradres:
Zèvy
T.a.v. Retour
Energiestraat 2
6001 WZ Weert
Nederland
Let op: Wanneer je jouw bestelling retourneert, moet een product dat je gratis hebt ontvangen ook teruggestuurd worden. Gebeurt dit niet, dan zullen wij de verkoopwaarde van dit product in rekening brengen. Indien je gebruik hebt gemaakt van gratis verzending, dan dient de volledige bestelling geretourneerd te worden. Indien je een product wilt houden, dan worden de verzendkosten hiervan verrekend met het tegoed.
Verkeerde product ontvangen
Heb je een ander product ontvangen dan dat je hebt besteld? Neem dan spoedig contact op met ons via klantenservice@zevy.nl, voeg een foto toe van het foutieve product. Wij zorgen er spoedig voor dat het product wordt omgeruild.
Ongebruikt en ongeopend
Zodra het retour bij ons binnen is wordt het door ons gecontroleerd of het inderdaad ongebruikt en ongeopend is. Wanneer het retour is geaccepteerd ontvang je hiervan een e-mail. Wanneer het product geopend en/of gebruikt is wordt het retour afgewezen. Ook hier ontvang je een email over. Is het product ongebruikt en ongeopend retour, dan ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.
Retourtermijn
Je kunt een product retourneren tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
Retourkosten
De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Dit zijn de kosten zoals de postdiensten deze berekend. Zorg dat je het pakketje met track & trace verzend zodat je het pakketje altijd kan volgen. Vergeet niet om het retourbewijsje goed te bewaren. Mocht het mis gaan bij de postvervoerder, dan kunnen wij ten alle tijden inzien waar het pakketje is gebleven.